Disturbance resolved and services restored. If you are still experiencing issues with your service please contact GlobalConnect support.
Ticket number: INC2078060
Fault type: Currently unknown
Description: Multiple customer affecting fault
Location: Stjärnhov
Occured: 2022-12-02 11:31 CET/CEST
Service(s) restored: 2022-12-09 19:41 CET/CEST
History:
2022-12-09 19:41 – Outage is resolved and services are restored after the hardware replacement. If you still experience any issues please contact GlobalConnect Service Desk. // Driftstörning avhjälpt och tjänster återställda efter hårdvarubyte. Upplever ni fortfarande några problem så kontakta GlobalConnect Servicedesk.
2022-12-07 08:14 – Awaiting arrival of replacement unit. ETR updated. // Inväntar leverans av ersättningsutrustning. Estimerad klartid uppdaterad.
2022-12-03 12:25 – Awaiting arrival of replacement unit. ETR updated. // Inväntar leverans av ersättningsutrustning. Estimerad klartid uppdaterad.
2022-12-02 21:33 – Awaiting arrival of replacement unit, no ETA currently available. // Inväntar leverans av ersättningsutrustning, ingen leveranstid tillgänglig för tillfället.
2022-12-02 14:46 – A hardware fault detected. Replacement unit has been ordered. // Hårdvarufel lokaliserat. Ersättningsutrustning beställd.
2022-12-02 13:31 – Fälttekniker är på väg för att fortsätta felsökningen.
Field technician is on his way to continue troubleshooting.